Garantie en klachten

Garantie:

Wij bij SchurenOutlet.nl vinden u als klant heel belangrijk. Daarom vinden we ook onze garantie heel belangrijk. U ontvangt 2 jaar garantie op de door ons geleverde en gemonteerde materialen, uitgezonderd slijtage onderdelen.

Klachten:

We willen je dringend vragen om, als je niet tevreden bent of er iets niet in orde is, klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@schurenoutlet.nl. Wij zullen vanzelfsprekend ons uiterste best doen om terechte klachten en problemen naar ons beste kunnen op te lossen. Lukt het ons samen niet om tot een goede oplossing te komen, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Zij zijn een onafhankelijk partij waarbij u uw klacht kenbaar kunt maken, waarna zij zullen bemiddelen om een gepaste oplossing te vinden. Mocht het ondanks de bemiddeling niet lukken om tot een oplossing te komen, dan biedt Stichting Webwinkelkeur de mogelijkheid om de zaak voor te leggen aan een onafhankelijek geschillencommissie voor een bindende uitspraak. Hiermee kun je voorkomen dat er juridische kosten ontstaan bij een geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.